Pages

Sunday, February 23, 2014

Pa šta!

Spekulas made by Jela, photo by Aleksandar

Ja više volim da jedem nego da kuvam. Pa šta!
Od povrća najviše volim da napravim desert. Pa šta!
Luk volim da umačem u slanik. Pa šta!
Omiljeno jelo mi je slanina. Pa šta!
Kada sam mnogo gladna, mnogo sam nervozna! Pa šta!

Najslađe mi je jelo koje otmem iz tuđeg tanjira. Pa šta!

Keks spekulas
recept by Ivana

Sastojci: 150gr putera (omekšanog), 100gr šećera, 2 jaja, 1 kašičica začina za keks (bakini kolači, medenjaci), malo soli, 4 kapi ulja od badema, 250gr brašna, 1/2 kašičice praška za pecivo, 100gr mlevenog badema
Priprema: Puter i šećer i jaja umutiti. Posebno izmešati brašno, začin za keks i so, pa sve sjediniti. U masu dodati ulje od badema. Mikserom dobro izmešati, da se dobije glatko testo. Testo uviti u foliju i ostaviti 1 sat u frižider.
Rernu zagrejati na 180°. Testo razviti na oko 1 cm debljine, vaditi modlicom keks, slagati u pleh obložen papirom za pečenje i peći 12-15 minuta. Dekor po želji.




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...