Pages

Wednesday, May 15, 2013

Leto u mom kraju

Uvek tik pred leto glasine krenu da kruže kako žene i hrana nikako ne smeju da se druže.
Mršave lutke u izlozima, okreću za mnom glavu: " Nemoj da pojedeš tu čokoladu!"
"Dočekajte spremni leto" - sa svake naslovne strane -  za doručak, ručak i večeru - pola banane."
Odjednom moje bočne regije počnu na brdsko planinski region da mi liče, a svako ogledalo kao da na mene viče. Juče su mi pantalone bile taman, kako to da su se preko noći skupile - aman, zaman!
I počnem frižider da otvaram sa setom, jer eto približava se još jedno leto.
Ipak u svom tom cirkusu ima jedna dobra stvar... moj kuvarski minuli rad biće celom svetu vidljiv sad. 


Punjena piletina

Sastojci: 2 kašike iseckanih maslina, čen belog luka, ½ kašike sušenih začinskih biljki (bosliljak, majčina dušica...), 200g krem sira (može i feta), 4 pileća filea, 4 paradajza, maslinovo ulje
Priprema: Zagrejati rernu na 200°. Izmešati iseckane masline, izgnječeni beli luk i veći deo začina sa krem sirom. Zaseći pileće filete sa strane - napraviti džep za punjenje. Napuniti pileće filee mešavinom i blago pritisnuti kako bi se zatvorili. Poređati ih na pleh, posoliti i pobiberiti. Preko piletine složiti kolutove paradajza i preko posuti ostatak začina i maslinovo ulje. Prema potrebi zatvoriti strane sa čačkalicama.
Peći oko 20 min, dok piletina ne dobije boju.



Piletina made by Jela, photo by Aleksandar

Piletina made by Jela, photo by Aleksandar

1 comment:

  1. Super receptic i fotke, ma pravi ste "dream team"!:)))

    ReplyDelete