Pages

Monday, March 25, 2013

Jedi povrće - to je zdravo!

Jelena!
Jedi povrće - to je zdravo!
Punjena paprika mora da se pojede cela, ne samo meso!
Nisi ni takla supu, samo si rezance pojela!
Uzmi barem salatu uz tu faširanu šniclu.
Opet si ostavila šargarepu!
Ne poturaj sestri boraniju, vidim te!
Ne guraj taj karfiol sa jedne na drugu stranu tanjira!

A onda kada mi imunitet od nedostatka groznog povrća u krevet padne, mama i baka me dovate.
Pa mi krompir na glavu stave, pa mi pod nos beli luk tutnu, pa mi ruke umoče u sirće, pa mi na grudi utrljaju komovicu, pa mi noge oblože svežim kupusom, list po list - pa me umotaju folijom, prekriju peškirom i učvrste kuhinjskom krpom - ko mumiju. A kupus hladan, a ja pod temperaturom, i još haluciniram. "Eto ti Jelena, pojelo te povrće, za kaznu!"


Mafini sa ananasom i pomorandžom

Sastojci: 50 oraha, 260g brašna, 1/4 kašičice soli, 3/4 kašičice praška za pecivo, 125g putera, 150g šećer, 1 jaje, 180ml jogurta, 1 kašičica soka pomorandže, istrugana kora pomorandže, 200g iseckanog ananasa 
za glazuru: 100g šećera, 80 ml soka pomorandže, toplog
Priprema: Zagrejati rernu na 180°. Peći orahe oko 8 minuta, ili dok blago ne porumene i zamirišu. Kada se ohlade, iseckati ih na komadiće.
U činiji umešati brašno, so i pršak za pecivo. U drugoj činiji sa mikserom umutiti omekšani puter i šećer dok ne postanu penasti. Dodati jaje, a zatim jogurt, koru  i sok pomorandže. Dodati mešavinu brašna i mešati dok se smese ne spoje, ubaciti orahe i ananas.
Podmazati kalup za mafin
e puterom ili uljem, i sipati testo. Peći 15 do 20 minuta ili dok ne porumene lagano i dok čačkalica umetnuta u centar mafina ne izađe čista.
U šolji umešati glazuru od šećera i soka od pomorandže. Izvaditi mafine iz rerne i staviti na podmetač. Dok su mafini vrući, premazati ih glazurom.

Mafini made by Jela, photo by Aleksandar

4 comments:

  1. Kakva dobra kombinacija!!! Njamziii
    Nadam se da si do sada ozdravila:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo dobra :)
      Davno je to motanje u povrće bilo, al je sećanje još uvek sveže :)

      Delete
  2. Zdravo,
    Nedavno smo lansirali stranicu Svajela.hr, što je tražilica recepata
    sa blogova i stranica web s receptima. Primjetili smo da imate super
    recepte na Vašem blogu koje bih voljeli indexirati na našoj stranici.
    Ako želite saznati više o nama i kako se prijavit, molimo Vas da
    posjetite našu stranicu ovdje: http://www.svajela.hr/ ili da nam
    pošaljete email na info@svajela.hr.
    S poštovanjem,
    Senka

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...